تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

مرکز خرید گرندویو مال یکی از بهترین مراکز خرید گوانجو می باشد که بعد از مرکز خرید تی مال قرار دارد و روزانه میلیونها نفر برای خرید مایحتاج و خرید سوغاتی به این فروشگاه رفته و خود را سرگرم خرید می کنند.گرندویومال در مرکز میدان تجاری تیان هه و در شمال میدان هاوایی پالم قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا هتل های 5 ستاره گوانجو دارد .



ادامه مطلب ...

بانک اطلاعات هشتصد هزار شرکت و کارخانجات چین به طور کامل

بسیاری از هموطنان گرامی که با تور چین یا به صورت شخصی با ویزای تجاری چین به این کشور مسافرت می کنند از کمبود اطلاعات و نشناختن شرکت ها و کارخانجات صنعتی کشور چین رنج می برند در این قسمت ما به معرفی بانک اطلاعات هشتصد هزار شرکت و کارخانجات چین پرداخته ایم امیدواریم تا صاحبان صنایع و تجار ایرانی بتوانند نهایت استفاده را از این بانک اطلاعاتی صنایع چین را ببرند.

بانک اطلاعات هشتصد هزار شرکت و کارخانجات چین کامل/اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

ش م:978-600-90680 اورجینال
هر آنچه برای ارتباط با شرکتهای چینی نیازدارید در این مجموعه موجود است.
شامل لیست شرکتها و کارخانجات چین در کلیه زمینه ها
* قابل اجرا به وسیله کامپیوتر
* روش استفاده بسیار آسان
* قابلیت پرینت لیستها
* شامل نام ، آدرس ،تلفن ، فکس ، ایمیل ، وب سایت شرکتها و کارخانجات
در کلیه زمینه ها و شامل همه کالاها
قابلیت جستجو بر حسب :
- کالا و خدمات
- نام کمپانیها
- کلمات کلیدی
- مشخصات کمپانیها
به همراه صدها نمونه نامه به زبان انگلیسی برای مکاتبه با شرکتها و کارخانجات چینی

فروشنده: آیتک

قیمت: 19,000 تومان

روش خرید اینترنتی:

برای خرید بانک اطلاعات هشتصد هزار شرکت و کارخانجات چین کامل/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بانک اطلاعات هشتصد هزار شرکت و کارخانجات چین کامل/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

بازار یاشو یکی از پرطرفدارترین بازارهای پکن 

وقتی در تور چین هستی کیلومترها سفر کرده ای به یکی از مشهورترین کشورهای دنیا مگر می شود دست خالی بازگشت ! حتما ما ایرانی ها باید در سفر سری هم به بازار و مراکز خرید چین بزنیم.

وقتی که حسابی پولهایمان را خرج کردیم اونموقع است که مزه تور چین روی زبانمان می ماند و می گوییم چه حیف که پولمان تمام شد و البته چه حیف که تور چین مان تمام شد!!

 

Yashu market is one of Beijing's most popular markets

بازار یاشو که در منطقه سن لی تون (Sanlitun) پکن واقع شده یکی از پرطرفدارترین بازارهای پکن برای گردشگران و در عین حال افراد چینی است.

این بازار متشکل از 5 طبقه است. پوشاک، کفش، کیف، کلاه، ساعت و موارد محدودی از صنایع دستی چین از کالاهای موجود در این بازار است.

کفش و کیف در طبقه زیرین بازار ارائه میگردد. طبقه اول و دوم و سوم مختص پوشاک است. در طبقه سوم همچنین یک غرفه خیاطی بزرگ با انواع پارچه های ابریشم موجود میباشد.

تور چین خرید از بازار یاشو یکی از پرطرفدارترین بازارهای پکن

 

طبقه چهارم شامل کالاهایی چون mp3, mp4 ، ساعت ، اسباب بازی، لوازم تزئینی و غرفه فروش چای است. ساعات کاری این بازار از 9 صبح تا 9:30 شب است.

خرید در پکن به گونه ای اجتناب ناپذیر جاذب، جالب و اغوا کننده است. شما میتوانید در پکن هر روز یک مرکز خرید یا بازار جدید را کشف کنید.

مراکز مختلف خرید در پکن با ارائه طیف متنوع و وسیعی از محصولات اصل چینی و همچنین مارکهای غیر چینی که در چین ساخته میشوند،

بهشتی را برای گردشگران علاقمند به خرید که از پکن بازدید میکنند به وجود آورده اند.

آموزش زبان و مکالمه چینی

یادگیری و مکالمه زبان چینی

آموزش زبان چینی - آموزش مکالمه چینی

قبل از مسافرت به چین می توانید با استفاده از مجموعه آموزشی مکالمه چینی خودتان را برای هم صحبتی و مکالمه با مردم کشور چین آماده کنید. دیگر نیازی به مترجم چینی نخواهید داشت چون خودتان می توانید چینی صحبت کنید و حرفهای آنها را بفهمید!!!

دسته آموزش زبان زیردسته متفرقه

زبان چینی را یاد بگیرید.

بدون نیاز به کلاسهای پرهزینه

مکالمه چینی به فارسی

برای سنین مختلف

با این بسته تفاوت را حس خواهید کرد.در هر سنی که باشید میتوانید زبان چینی را فرا بگیرید.

دوره کامل آموزش و مکالمه چینی

از امتحان این بسته پشیمان نخواهید شد.

در عرض چند هفته به چنان پیشرفتی دست خواهید یافت که خودتان هم باورتان نخواهد شد.

چینی یادبگیرید و با این زبان وارد دنیایی از شگفتیها شوید.

ش م:44-1391-9349

فروشنده: پدیده

قیمت: 12,000 تومان

روش خرید: برای خرید یادگیری و مکالمه زبان چینی2cd، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید یادگیری و مکالمه زبان چینی2cd


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


بازار Hongqiao  در شهر پکن از مراکز خرید پکن واقع در نزدیکی معبد بهشت ​​بر روی  خیابانTiantan  محل عرضه عتیقه جات، پوشاک چینی، تولید پوشاک وغیره است. فروشگاه آن سه طبقه در ساختمان اصلی است ولی خرید عتیقه پنهان  ودر پشت فروشگاه مروارید در طبقه سوم است که میتواند برای خرید سوغات چین مفید باشد

بازار ابریشم از مراکز خرید پکن در قسمت های شرقی  خیابان Changan Stree MarketLocated، با شش ساختمان  با رستوران در طبقه ششم . بازار ابریشم از ساعت 8:30 صبح تا 11شب  باز است. بهترین زمان برای رفتن به خرید در اینجا تعطیلات آخر هفته است اگر شما به کیفیت محصولات و سپس به پول خود فکر میکنید ما دریافتیم که کیفیت بهتر در مورد هر آیتم وجود دارد. این بخصوص برای خرید خانمها بیشتر صدق میکند.
 


پلازا 66 مجتمع تجاری و اداری در شهر شانگهای است، متشکل از یک مرکز خرید و دو آسمان خراش است. مساحت بیش از 50،000 متر مربع می باشد. با 66 طبقه،در میدان 66، بلندترین ساختمان در منطقه شانگهای Puxi است.در ورودبه پلازا، شما احساس می کنید در حال راه رفتن در خیابان هستید، بسیاری از مارک های مدمعروف جهان، در اینجا وجود دارد این فروشگاه به عنوان  گل سرسبد فروشگاهها در شانگهای انتخاب شده است.

میدان تایمز واقع درخیابان Huaihai در کنار یک آسمان خراش در شانگهای چین است. در این میدان محصولات با کیفیت  بالا و همچنین جشن سالانه به نام جشن سال نو حوا معروف است.درآن برگزار میشود میدان تایمز دارای غرفه های خرده فروشی 7 طبقه، 30 طبقه بزرگ یک برج اداری و 26 طبقه آپارتمان  میباشدبرای به دست آوردن یک تجربه خرید خوب توقف در بیش از 100 مغازه  رستوران وپوشش و مد، لوازم جانبی، ناهار خوری خوب، زیبایی و سرگرمی به این مرکز خرید بروید شما می توانید بسیاری از مارک های بین المللی رادر اینجا پیدا کنید.

خیابان وانگ فو جینگ - Wang Fu Jing Street 
  Wang-Fu-Jing-Street

 خیابان وانگ فو جینگ در شهر پکن هم یکی از مکان های دیدنی پکن و چین محسوب می شود و هم یکی از مراکز خرید پکن و چین به شمار می آید.خیابان وانگ فو جینگ در نزدیکی میدان تیان آن من پکن واقع شده است. نور پردازیهای بسیار زیبا ، شاد ،مفرح و متنوع آنرا به یک مکان دیدنی و تفریحی بدل کرده است. که شاید غروب و شب هنگام بهترین زمان برای رفتن به آنجا باشد هم به قصد تفریح و هم به قصد خرید. فروشگاه های بزرگ و چند طبقه با مارک های معروف پر از پوشاک ، کیف و کفش،صنایع دستی، سوغاتی خلاصه تقریبا هر چی که بخواهی در این جا هست.کیفیت و قیمت مناسبی دارند.از اینجا برای خودتان و کسانی که دوستشان دارید خریدکنید...

 Wang-Fu-Jing-Street

 اما نکته جالبی هم هست که بد نیست برای خرید به آن توجه کرد اینست که در خیابان وانگ فو جینگ کوچه های فرعی متعددی  وجود دارد که به  محله های قدیمی چینی منتهی می شود و پر است از دست فروشان چینی که می توانید اجناس بسیار ارزانتر از آنجا تهیه کنید. فقط باید یادتان باشد که در این قسمت اگرچونه نزنید کلاه سرتان می رود برخی مواقع قیمت را تا یک پنجم و یا یک ششم و حتی بیشتر می توانید پایین بیاورید.
 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان